Contact

U kunt altijd contact met ons opnemen als u vragen of opmerkingen hebt over de behandeling van uw kind. Wij zijn bereikbaar via ons algemene telefoonnummer op 088 40 50 600.

Wanneer uw kind al bij ons in behandeling is kunt u in veel gevallen ook bellen naar het secretariaat waar uw kind in behandeling is. De contactgegevens van de secretariaten staan op de afdelingspagina's. We kunnen u het snelst helpen wanneer u de naam van de afdeling en eventueel de naam van de behandelaar van uw kind bij de hand hebt.


Ons hoofdkantoor

Voor de adressen van al onze locaties klikt u hier: locatieoverzicht.

Algemeen postadres:

Postbus 753
3300 AT Dordrecht


Bellen over uw afspraak

Het wijzigen, inplannen of het afzeggen van een afspraak dient u altijd telefonisch door te geven aan de desbetreffende behandelaar via telefoonnummer 088 40 50 600*.

*Het bellen naar 088-nummers kan extra kosten met zich meebrengen (zowel vanaf een vaste als een mobiele telefoon). Of dit het geval is, hangt af van je provider (informatie beschikbaar op website van je provider).


Contact in noodsituaties

Is uw kind bij Yulius in behandeling en is er volgens u sprake van een crisis of noodsituatie? Dan kunt u ons overdag en buiten kantooruren als volgt bereiken:

  • overdag (08.30-17.00 uur): tel. 088 40 50 600
    Wij verbinden u door met de behandelaar of afdeling waar uw kind verblijft of de Yulius crisisdienst/ acute dienst.
  • 's avonds/'s nachts (17.00-08.30 uur) en in het weekend
    Bij poliklinische of dagklinische behandeling: bel de huisartsenpost in uw omgeving. Indien nodig verbindt de huisartsenpost u door met de Yulius crisisdienst/ acute dienst.
    Bij klinische opname: bij een klinische opname krijgt u van ons het directe nummer van de afdeling waar uw kind is opgenomen (klik hier voor de lijst met afdelingsnummers > ). U kunt dit nummer bellen bij crisis. Ook kunt u bellen naar het algemene nummer 088 40 50 600. Wij schakelen u dan door naar de juiste persoon.

Meld een klacht

Bent u niet tevreden over de behandeling of heeft u een andere klacht? Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar of de betrokken medewerker. Komt u er samen niet uit, dan kunt u verzoeken een leidinggevende een bemiddelende rol te laten spelen. Lees hier meer over het indienen van een klacht.